Psychologie: vacature student-assistent digitale leeromgeving

17 januari 2023

Instituut Psychologie zoekt student-assistent voor Psyblend

Het team Psyblend is op zoek naar een student-assistent ter versterking van het huidige team. Psyblend biedt ondersteuning bij de digitale leeromgeving van de studie psychologie. Het team bestaat uit vijf enthousiaste student-assistenten en een projectleider.  Studenten-assistenten hebben een divers takenpakket. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

• Brightspace-ondersteuning: we assisteren en adviseren docenten bij het inrichten van hun Brightspace-cursussen. Denk hierbij aan het instellen van Turnitin assignments, gradebooks en allerlei andere online tools. Ons doel is om de Brightspace-omgeving zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken;
  • Chatsupport bieden bij online tentamen;
  • Meedenken over innovaties binnen het online onderwijs.

Jouw profiel:

• Tweede- of derdejaarsstudent bachelor, die van plan is om een master in Leiden te doen. Kortom: beschikbaar voor een langere termijn;
  • Affiniteit met ICT en onderwijs;
  • Ervaring of affiniteit met het instellen van software met oog voor user experience;
  • Servicegerichte houding;
  • Teamspeler;
  • In staat om zelfstandig en vanuit huis te werken;
  • Beschikbaar voor 8 uur per week.

Als student-assistent ontvang je €15,86 per uur en heb je recht op vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering.

Solliciteer uiterlijk vrijdag 27 januari 2023

Deel uitmaken van één team student-assistenten voor het onderwijs van Psychologie? Solliciteer dan uiterlijk 27 januari door je CV + korte motivatiebrief te mailen naar Nienke Luijcks: n.m.luijcks@fsw.leidenuniv.nl.

Solliciteer nu!