Vacature: student-lid onderwijsbestuur

15 december 2022

Ben je benieuwd naar het reilen en zeilen van de faculteit? Wil je meedenken over de kwaliteit van het onderwijs en de organisatie van de opleidingen? Ben je geïnteresseerd in de ontwikkeling van oude en nieuwe opleidingen? Wil je hierover met opleidingsdirecteuren overleggen en het faculteitsbestuur adviseren? Solliciteer dan nu!

De Faculteit der Rechtsgeleerdheid zoekt voor het tweede deel van dit academisch jaar een nieuw student-lid van het onderwijsbestuur. Het onderwijsbestuur bestaat uit de vice-decaan, een opleidingsdirecteur per opleiding en het student-lid.

Het onderwijsbestuur adviseert het faculteitsbestuur over de zaken die betrekking hebben op het onderwijs. Als student-lid ben je hiervan volwaardig lid en behartig je de belangen van de studenten tijdens (en buiten) deze vergaderingen en overleggen. Ook ga je als student-lid van het onderwijsbestuur een actieve rol bekleden bij de verdere ontwikkeling van de Kernvisie Bacheloropleidingen.

Voor de inspanningen als student-lid in het onderwijsbestuur staat een aanstelling voor 0.2 fte (8 uur in de week).

Bekijk hier de volledige vacaturebeschrijving.