Onderwijs, Sociaal, Onderzoek

Doe mee met de Nationale Studenten Enquête 2023 en maak kans op mooie prijzen!

20 januari 2023

Hoe bevalt jouw studie aan de Universiteit Leiden je? Wat is je mening over de inhoud van je studie, de docenten, de studiebegeleiding en de faciliteiten van de universiteit? Laat het weten in de Nationale Studenten Enquête (NSE) en beoordeel je studie en de universiteit.

Landelijke enquête
We vinden jullie mening belangrijk en gebruiken de uitkomsten van de NSE om jouw studie én de universiteit te verbeteren. Omdat de NSE een landelijke enquête is, kunnen we de uitkomsten van onze studenten daarom goed vergelijken met die van andere studenten in het land, zodat we kunnen evalueren wat er bij ons nog beter kan.

Prijzen

Als je meedoet maak je kans op de volgende prijzen:

• 1x Apple Macbook Air (t.w.v. €1519,-)
  • 4x Sony Noise Cancelling Headphones (t.w.v. €380,-)
  • 3x Logitech Master Series muis en toetsenbord (t.w.v. € 218,-)
  • 400x Bol.com bon (t.w.v. € 25,-)

Bovendien steun je met je deelname het Center for Human Rights in Iran (CHRI). Want voor elke ingevulde enquête doneert de universiteit via het Leids Universiteits Fonds €0,25.

Uitnodiging

Op 20 januari ontvang je op je uMail een uitnodiging om de NSE in te vullen. Dit kost je ongeveer een kwartiertje van je tijd. Heb je de mail niet ontvangen of kun je 'm niet meer vinden? Ga naar de website van de Nationale Studenten Enquête, geef je uMail-adres op en vul de enquête alsnog in. Dit is vanzelfsprekend anoniem.