Meld je nu aan voor de Master Honours Classes (2de semester)

30 januari 2023

Ben jij een gemotiveerde masterstudent met goede cijfers? En ben je op zoek naar een extra uitdaging? Overweeg eens om deel te nemen aan een van onze Master Honours Classes. Dit zijn diepgaande, extracurriculaire vakken georganiseerd door de Honours Academy.

Master Honours Classes zijn interdisciplinair, kleinschalig en richten zich op complexe wetenschappelijke en maatschappelijke thema's.

Je kunt je aanmelden wanneer je:

• als masterstudent ingeschreven staat
  • een cijfergemiddelde van 7 of hoger voor je Bachelor had
  • gemotiveerd bent om een extracurriculair vak te volgen.

Wanneer je een Master Honours Class succesvol afrondt dan krijg je een Honours Certificaat en wordt de Honours Class genoemd op je diplomasupplement als extracurriculair vak.

Het vakaanbod in 2022-2023

In het tweede semester bieden we vier Master Honours Classes aan:

Om de kleinschaligheid van de vakken te waarborgen zijn er een beperkt aantal plaatsen. Daarom mag je maximaal één Master Honours Class volgen per academisch jaar.

Aanmelding

Je kunt je nu aanmelden voor een Master Honours Class in het tweede semester. De aanmeldperiode loopt tot Zondag 12 februari 23:59u

We zien jouw aanmelding graag tegemoet!

Als je vragen hebt over Master Honours Classes, stuur dan een email naar maclasses@ha.leidenuniv.nl.

Meer over de Master Honours Classes