Onderwijs, Sociaal

Aflevering 3 van de Studenticast staat online!

24 februari 2023

Ben jij al bekend met de Studenticast? Deze tweetalige podcast voor en door studenten van Universiteit Leiden staat in het teken van de wereld van de student en het doorbreken van taboes. De nieuwste afleveringen gaan over seksualiteit en genderdiversiteit.

In deze aflevering

We gaan in gesprek met studenten over hun eigen ervaringen en spreken experts over verschillende aspecten van LGBTQ+. In de Nederlandstalige aflevering komen onder andere Mitchell en Alexander aan het woord over hoe het is om homo te zijn in Leiden. In de Engelstalige aflevering vertellen Ariya en Jess over wat genderidentiteit voor hen betekent.

Je kunt deze en andere afleveringen van de Studenticast luisteren via Spotify of Soundcloud. Meer informatie over de podcast vind je op de website.

Luister de nieuwe aflevering!