Onderwijs, Sociaal, Onderzoek

Het Universiteit Leiden panel zoekt jou!

24 februari 2023

Wil jij bijdragen aan een plezierige en succesvolle universiteit? Word dan lid van het digitale Universiteit Leiden Panel! Als panellid kun je regelmatig jouw mening geven over de dienstverlening van de universiteit zoals de universitaire restaurants, cafés en printfaciliteiten. Kortom, belangrijke elementen voor een fijne campus!

Wat moet ik doen?

Een paar keer per jaar krijg je via e-mail uitnodigingen voor korte onderzoeken, van ongeveer 5 tot 10 minuten. Na afloop kun je teruglezen wat er uit zo’n onderzoek is gekomen en wat de universiteit met de resultaten gaat doen. Deelnemende studenten worden beloond met een leuke verrassing.

Ga naar de registratiepagina van het panel of scan de QR-code hieronder en meld je aan!