Sociaal

Kom naar de opening van de Living Room in Plexus op 16 februari!

16 februari 2023

Kom naar de opening van de Living Room op donderdag 16 februari 2023 in studentencentrum Plexus. De nieuwe living room is een plek om af te spreken met je vrienden en huisgenoten en om andere studenten te ontmoeten! Je kunt er een spelletje spelen, een evenement organiseren of gewoon even chillen tussen het studeren door.

Wat is er te doen?

Op de dag van de opening kun de hele dag genieten van een (gratis) bakje verse koffie of thee van onze barrista. Ook kun je ook jouw CV en social media verfraaien met een nieuwe profielfoto, gemaakt door een professionele fotograaf. Om 16:00 zal het lintje worden doorgeknipt en vieren we de opening van de nieuwe Living Room!

Waar en wanneer kan ik komen?

Het Studentencentrum Plexus ligt midden in de Leidse binnenstad, op loopafstand vanaf het Lipsiusgebouw en Kamerlingh Onnes Gebouw. De ingang zit op Kaiserstraat 25, rechtdoor vanaf het Academiegebouw en de Hortus Botanicus.

• Waar: Studentencentrum Plexus, Kaiserstraat 25
  • Wanneer: Donderdag 16 februari 2023

Meer informatie over de opening van de studentenwoonkamer.