Meld je aan voor de Una Europa One Health Summer School!

13 februari 2023

De inschrijvingen voor de tweede Una Europa One Health Summer School zijn nu geopend! Een boeiende en grensverleggende summer school op de Katholieke Universiteit Leuven, België. One Health werkt mee aan het behalen van de Sustainable Development Goals (SDGs) en onderzoekt hoe de gezondheid van mensen, dieren, andere organismen en het milieu onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Nauwere samenwerking tussen sectoren en disciplines – waaronder biowetenschappen, volksgezondheid en sociale wetenschappen – is van cruciaal belang om de hedendaagse gezondheidsuitdagingen het hoofd te bieden, zoals de Covid-19 pandemie. De Una Europa One Health Summer School brengt studenten, promovendi en universitair personeel vanuit de hele Una Europa Alliance samen, om de interdisciplinaire One Health-kwesties te onderzoeken en samen aan oplossingen te werken.

Voor meer informatie over de Una Europa zomerschool, zie: One Health Summer School | Una Europa

General Summer School

De General Summer School (voor studenten) vindt plaats van 24 tot 28 juli, zowel ter plaatse aan de KU Leuven als online. Zowel bachelor- (minimal derdejaars) en masterstudenten kunnen zich aanmelden. Het inschrijvingsgeld bedraagt €100 (zowel online als ter plaatse). De geschatte kosten van de Summer School ter plaatse is €520, met onder meer het inschrijvingsgeld, de accommodatie en maaltijden inbegrepen (exclusief reiskosten). Aanmeldingen kunnen worden ingestuurd tot 6 maart 2023.

Voor informatie over mogelijke financiering kunt u contact opnemen met het Universiteit Leiden Una Europa Project Team una-europa@BB.leidenuniv.nl

Inschrijvingen

De aanmeldingsdeadline is 6 maart 2023. Op 17 april 2023 ontvang je een deelnamebevestiging.

Schrijf je in!