Annetje Ottow: ‘Stel je kandidaat voor de medezeggenschap!’

13 maart 2023

Wil jij bijdragen aan het bepalen van de koers van jouw faculteit of zelfs de hele universiteit? Stel je dan kandidaat voor de medezeggenschap! Annetje Ottow, voorzitter van het College van Bestuur van de Universiteit Leiden, licht graag toe waarom de medezeggenschap zo waardevol is.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Hoe stel ik mij kandidaat?

Dus: heb je duidelijke ideeën over de koers van de universiteit? Wil je jezelf verder ontwikkelen op het gebied van netwerken, onderhandelen, argumenteren en beoordelen van beleid? Stel je dan op 21 of 22 maart kandidaat voor je faculteitsraad of de universiteitsraad. Je stelt je kandidaat door het formulier kandidaatstelling in te vullen en het per mail in te dienen bij het stembureau.

Via de onderstaande knop vind je de pagina met de juiste formulieren en extra informatie over de kandidaatstelling.

Ik stel mij kandidaat!