Assessor bij W&N iets voor jou? Solliciteer nu!

20 maart 2023

Wat doet de assessor?

Als student-lid van het faculteitsbestuur behartig je de belangen van de studenten van onze faculteit. Je houdt je onder meer bezig met vraagstukken op het gebied van kwaliteit van het onderwijs en medezeggenschap en je bent het aanspreekpunt voor de studieverenigingen. Je vertegenwoordigt de faculteit in diverse commissies en overlegorganen zowel op Leids als op landelijk niveau.

Voor wie?

• Een enthousiaste student(e) die studeert aan één van de opleidingen van onze faculteit.
  • Met interesse in onderwijs-, en studentzaken en bestuurlijke processen.
  • En beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.

De functie van assessor is een leuke en leerzame functie waarin je, naast je studie, ongeveer 25 uur per week, waardevolle bestuurlijke ervaring opdoet tegen een maandelijkse vergoeding van ongeveer € 1400,-.

Direct solliciteren

Stuur voor 16 april 2023 je motivatie en C.V. naar: secretariaatbestuurfwn@science.leidenuniv.nl t.a.v. het faculteitsbestuur. Gesprekken vinden plaats van 1 mei tot en met 17 mei 2023.

Meer weten?

Neem dan contact op met de huidige assessor Ava Bauer via 06 - 81 06 76 75, assessor@science.leidenuniv.nl of loop binnen bij het Gorlaeus Bestuursgebouw, kamer BS 0.04.