United Netherlands biedt unieke cursussen voor studenten FdR

23 maart 2023

United Netherlands Public Speaking Program

Leer om overtuigend en zelfverzekerd te spreken in het openbaar! Het United Netherlands Public Speaking Program helpt je om in vijf avonden je presentatie- en spreekvaardigheden te verbeteren. In een kleine groep combineer je theorie met praktische oefeningen. De cursus leert je alles over lichaamstaal, stemgebruik, argumentatie, framing en retoriek. De trainings zijn Engelstalig en worden gegeven door ervaren student-trainers. Bij succesvolle deelname ontvang je een certificaat. De cursus vindt plaats op maandagavonden in Den Haag. Aanmelden kan tot 9 April, 23:59 uur. Meer informatie vind je op de website van United Netherlands

United Netherlands Delegatie

Heb je interesse in diplomatie? Wil je deelnemen aan Model UN debatten van de Universiteiten van Oxford en Harvard? Meld je aan voor de United Netherlands Delegatie! Als Delegate ontvang je wekelijks trainings en lessen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen, die je voorbereiden op twee gerenommeerde internationale MUN conferenties. Het semester-lange programma is 10 studiepunten waard, die je dus mogelijk kan laten meetellen voor je studie. Om deel te nemen moet je ingeschreven staan voor een Bachelor of Master aan een Nederlandse universiteit. Je kunt je aanmelden tot 30 mei, 23:59h. Meer weten? Kijk dan op de website van United Netherlands.