Sociaal

Meld je voor 23 april aan voor het 44e Veerstichting Symposium!

31 maart 2023

Ben jij een enthousiaste, ambitieuze en maatschappelijk betrokken student? Meld je dan nu aan voor het 44e Veerstichting symposium op 15 en 16 juni. Niet bekend met de Veerstichting? Bekijk de video hieronder!

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Tijdens dit tweedaagse symposium gaan 250 studenten en 250 zogeheten ‘vormgevers van de maatschappij’ met elkaar in gesprek rondom het thema ‘Tussen man en macht’. Dit gebeurt aan de hand van verrassende sprekers, verbijsterende performances en prikkelende discussies. Onder de sprekers bevinden zich Femke Halsema (burgemeester Amsterdam), Gideon Rachman (bestsellerauteur met 'The Age of the Strongman') en Geert Corstens (voormalig president van de Hoge Raad).

Hoe meld ik mij aan?

Aanmelden kan door een aanmeldopdracht in te leveren. De 250 beste aanmeldopdrachten worden geselecteerd om naar het symposium te komen. Ook maak je kans om gepubliceerd te worden in het Financieele Dagblad! De aanmelddeadline van het symposium is 23 april.