Onderwijs

Nomineer je favoriete docent voor de Leidse Onderwijsprijs 2023: deadline 10 april

23 maart 2023

Elk jaar presenteert de studentendenktank Leids Universitair Studentenplatform (LUS) de Leidse Onderwijsprijs voor de beste docent van het jaar. Deze speciale prijs wordt uitgereikt aan de docent die het meest inspirerend les geeft. Je kunt tot 10 april 2023 je favoriete docent nomineren voor de Leidse Onderwijsprijs 2023.

Nomineer samen je favoriete docent

Geef je favoriete docent op via onderstaande button. Let op: je moet het formulier samen met twee medestudenten invullen. Je nomineert een docent dus namens drie studenten.

Vorige winnaars

Aan het begin van het academisch jaar ging de LUS Onderwijsprijs 2022 naar ecoloog Emily Strange, geïnspireerd docent Duurzame Ontwikkeling en Conservation Biology. In 2021 was de winnaar politicoloog Ayo Adedokun, die ook in online en hybride lessen lastige onderwerpen als conflict en ontwikkeling in Afrika met zorg behandelt.