Facilitair, ICT, Onderwijs, Sociaal

Solliciteer als zomerstudent-assistent sociale media Psychologie

8 juni 2023

Mail je vragen: webteam.psy@fsw.leidenuniv.nl

Ben jij een 'early adopter' van trends in sociale media, een kenner van fotografie en video en actief in het studentenleven? Solliciteer dan nu als student-assistent sociale media! Je komt in contact met studenten, docenten en onderzoekers binnen en buiten het Instituut Psychologie en de Universiteit Leiden.

Waar zijn we bijzonder blij mee?

• Een masterstudent Journalistiek en Nieuwe Media (JNM) (geen vereiste);
  • Een bachelorstudent Psychologie met minor JNM (geen vereiste).

Wat ga je doen?

Jouw rol binnen het studententeam webcommunicatie is die van student-assistent sociale media. Je houdt je bezig met:

• het schrijven en delen van content op onze sociale media kanalen, waaronder Instagram, LinkedIn, Twitter, Facebook.
  • verslag doen van live evenementen zoals opendagen, promoties en ander evenementen op de universiteit en in Leiden en Den Haag.
  • onze volgers meenemen in de wereld van #LeidenPsychology aan de hand van o.a. #studentstories,  #staffstories en #alumnistories
  • evt. nieuwe aflevering bedenken voor de Leiden Psychologie Podcast en eventueel co-hosten.

Solliciteer uiterlijk dinsdag 13 juni 2023

Stuur je motivatie met beknopt CV naar webteam.psy@fsw.leidenuniv.nl

Wie ben je?

Je bent …

• thuis in sociale media;
  • initiatiefrijke 'content creator';
  • uitstekend in geschreven Engels;
  • communicatief sterk;
  • handig in de omgang met computers & software;
  • beschikbaar om wekelijks één à twee dagen op FSW te werken;
  • handig met fotobewerking (en video-editing);
  • evtentueel bekend met de programma’s van Adobe Creative Cloud (of soortgelijk).

Wat krijg je?

Je krijgt 9 uur per week via Job Motion betaald als student-assistent. Bruto-uurloon, afhankelijk van leeftijd en studiejaar, tussen ± €12.00 en ± €15.86.

Heb je interesse?

Mail je motivatie voor deze positie als zomerstudent-assistent tot (en met) september 2023 met beknopt CV naar: webteam.psy@fsw.leidenuniv.nl

Heb je relevante ervaring of een portfolio met (online) communicatie, fotografie, videografie, grafisch vormgeving of audio-/podcastproductie? Voeg de link of een kopie toe, dan nemen we vast een kijkje!

Als student-assistent social media ben je werkzaam voor het Instituut Psychologie. Je bent onderdeel van het team webcommunicatie, bestaande uit een eindredacteur en twee collega student-assistenten. Samen verzorgen jullie de online berichtgeving voor het Instituut Psychologie op de website, de socialmedia kanalen van @LeidenPsychology, de Leiden Psychology Blog én de Leiden Psychology Podcast!

Drie studenten (±) vormen samen een studententeam webcommunicatie. Het ideale team is divers samengesteld, met ruimte voor ieders talent en de ontwikkeling van nieuwe talenten, het is dé plek om jouw creativiteit te combineren met je studie Psychologie!