Solliciteer naar een plek in de SummerCourt

1 maart 2023

Zit jij in het laatste jaar van je bachelor of in de masterfase, en sta je met beide benen in de maatschappij? En zou jij willen ervaren hoe het werk van een rechter of een officier van justitie eruit ziet? Dan is SummerCourt iets voor jou!

Tijdens SummerCourt mag je een kijkje nemen in de keuken van de Rechtspraak en het Openbaar Ministerie door middel van activiteiten op het gebied van strafrecht, civiel recht en bestuursrecht. Denk hierbij aan het bijwonen van zittingen, requireren en het schrijven van uitspraken. Samen met zeven andere rechtenstudenten beleef je een unieke week, waarin ook voldoende ruimte is voor netwerken. SummerCourt vindt plaats van maandag 3 juli 2023 tot en met vrijdag 7 juli 2023.

Solliciteren kan van 13 maart tot en met 10 april 2023 via de sollicitatiebutton op de website van Summercourt

Meer informatie.