Bibliotheek, Onderzoek

Uitbreiding abonnement IEEE Xplore

27 maart 2023

Sinds begin dit jaar heeft Universiteit Leiden toegang tot alle journals en conference proceedings van IEEE Electronic Library (478 in totaal). Tot dit jaar was alleen een abonnement op de IEEE Computer Society op een aparte interface beschikbaar.

Met het nieuwe abonnement hebben we toegang tot de publicaties van alle 39 verenigingen binnen de IEEE, waaronder die voor computational intelligence, onderwijs, fotonica, energie, robotica, management in techniek en de sociale implicaties van technologie.

Alle publicaties, ook die van de IEEE Computer Society, zijn vindbaar via de zoekmachine Xplore en door middel van hun digital object identifier (DOI) te benaderen.

Zie de handleidingen en gebruikerstips voor informatie over de veelzijdige zoekopties in IEEE Xplore.

IEEE Xplore

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of