Sociaal

Van 4 tot 6 april 2023: Leiden University Career Week!

10 maart 2023

Van 4 tot 6 april 2023 zijn alle huidige studenten en jonge alumni uitgenodigd voor de Leiden University Career Week! Tijdens deze week kun je deelnemen aan verschillende workshops, die jou klaar te maken voor de volgende stap in je carrière.

Wat is er te doen?

De week zit vol met online cursussen en workshops op locatie. Op 4 april kun je onder meer jouw CV perfectioneren, inclusief een nieuwe foto van een professionele fotograaf. Ook leer je over netwerken en het plannen van je carrière. Op 5 en 6 april zijn er verschillende programma's per faculteit.

Wie kan er meedoen?

Alle huidige studenten van de Universiteit Leiden zijn welkom. Daarnaast kunnen ook jonge alumni (tot één jaar na afstuderen) deelnemen aan de Career Week.

Er staat ook veel informatie en tips online over het voorbereiden op de arbeidsmarkt. Bezoek de Leiden University Career Zone website.