GEZOCHT: student-lid voor het instituutsbestuur van het Instituut Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie

26 april 2023

Het bestuur van het Instituut Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie zoekt per 1 september voor gemiddeld 6 uur per week een nieuw student-lid.

Heb je affiniteit met bestuurswerk en wil je de wetenschappelijk-, onderzoeks- en onderwijsdirecteur adviseren over de internationale Bachelor- en Masteropleiding? Wil je meedenken over de koers van het instituut? Lijkt het jou leuk om het studentenperspectief tijdens bestuursvergaderingen te vertegenwoordigen? Kun je gemakkelijk een schakel vormen tussen het instituut en studiegenoten in de verschillende jaren? En ben je bereid samen met andere actieve studenten op facultair niveau na te denken over hoe de gehele faculteit verbeterd kan worden?

Solliciteer dan als student lid van het instituutsbestuur!

Takenpakket:

• Bijwonen van twee wekelijkse vergaderingen met het Instituutsbestuur
  • Bijwonen van de vergaderingen met de Instituutsraad (drie keer per jaar);
  • Organiseren en uitvoeren van de Opleidings Commissie (OLC) studentenverkiezingen;
  • Contact onderhouden met de studentleden van de OLC en Itiwana en WDO zodat je weet wat er speelt en dit in kunt brengen op vergaderingen met het Instituutsbestuur.
  • Zitting nemen als student-lid in sollicitatiecommissies voor nieuwe docenten
  • Zitting in het Studenten Opleidingsbesturen Overleg (SOBO)

Interested?

Ben je geïnteresseerd? Stuur je motivatiebrief en CV uiterlijk 21 mei 2023 op naar Ilse Prins (i.m.prins@fsw.leidenuniv.nl).

Note for international students

Most policy documents that need to be discussed during board meetings are written in Dutch, if you don’t have a good comment of the Dutch Language, be prepared to use Google translate a lot.

Furthermore please note,  the student member will be paid through Job motion for which a Dutch Health Insurance is necessary. Please read this document carefully before applying.

Vragen?

Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar het huidige student-lid Thirza: t.s.van.t.rood@fsw.leidenuniv.nl