Sociaal

Maak kans op vrijkaarten voor Veersymposium: twee dagen inspiratie

28 april 2023

De Universiteit Leiden geeft vijf vrijkaarten weg aan haar studenten voor het Veersymposium! Twee dagen lang inspirerende, boeiende sprekers, mooie performances en prikkelende discussies.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Wat is het Veersymposium?

Op 15 en 16 juni 2023 organiseert de Veerstichting het 45e jaarlijkse Veersymposium. Sinds 1979 brengt de Veerstichting jonge, ambitieuze studenten en de zogenoemde ‘vormgevers van de maatschappij’ samen. De stichting is opgericht met het doel om de dialoog tussen deze generaties te bevorderen.

Tijdens het symposium spreken onder meer Femke Halsema (burgemeester Amsterdam), Gideon Rachman (bestsellerauteur met 'The Age of the Strongman') en Geert Corstens (voormalig president van de Hoge Raad).

Maak kans op een vrijkaartje!

Om kans te maken op een vrijkaartje voor het Veersymposium, stuur je een mail via onderstaande knop of naar studenten@veerstichting.nl. Zet in de onderwerpregel het woord 'Vrijkaart', waarbij je in het bericht in één zin aangeeft waarom jij graag een vrijkaart ontvangt.

Verstuur jouw bericht!