Nieuwe student support groups: meld je uiterlijk 30 april aan

17 april 2023

Als student (of PhD-kandidaat) aan de Universiteit Leiden kun je je aansluiten bij Student Support Groups om sociale connecties op te bouwen en over jezelf te leren. Student Support Groups zijn een veilige, vertrouwelijke ruimte om te leren, te delen en contact te maken met andere studenten. Je zit met maximaal 7 medestudenten in een groep, die wordt begeleid door een student-guide. Leer meer over jezelf en draag op basis van je eigen ervaringen bij aan het gesprek!

Wanneer

De nieuwe reeks Student Support Groups begint in de week van 8 mei 2023. De sessies vinden één keer per week plaats, gedurende zes weken achter elkaar.

Deadline voor aanmelding

De deadline voor aanmelding voor de aankomende reeks supportgroepen is 30 april 2023.

Deze ronde starten er drie nieuwe groepen

• Financiële-supportgroep: Leer samen en van elkaar hoe je financieel gezond kan zijn en blijve.
  • AD(H)D-supportgroep (ENG): Leer handvatten om met veelvoorkomende uitdagingen om te gaan (gediagnostiseerd of ongediagnostiseerd)
  • Career supportgroep: Bespreek alles wat komt kijken bij carrière maken, een CV opstellen, sollicitatietechnieken en hoe jij je studie inricht om jouw gewenste carrière te lanceren.

Bekijk ook de andere groepen:

• Well-being-supportgroep
  • Meeting Point-supportgroep
  • PhD-supportgroep
  • 30+-supportgroep

Lees meer en meld je aan!

Deadline 30 april

Student Support Groups