Onderwijs

Vacature: twee stageplekken bij Una Europa voor studenten (Brussel) - Deadline 1 mei 2023

21 april 2023

Universiteit Leiden neemt samen met tien toonaangevende Europese onderzoeksuniversiteiten deel aan Una Europa. Samen bouwen zij aan een Europese interuniversitaire omgeving ‘University of the Future’ met innovatief onderwijs, onderzoek en internationale uitwisseling.

Dit biedt studenten, onderzoekers en docenten nieuwe, internationale mogelijkheden voor samenwerking en ontwikkeling. De alliantie richt zich op de volgende gebieden: Cultural Heritage, Data Science and Artificial Intelligence, European Studies, One Health en Sustainability. In het hoofdkantoor van Una Europa in Brussel is de volgende spannende mogelijkheid ontstaan:

Vacature: Twee Una Europa stageplaatsen voor studenten

Aanmeldingen zijn geopend voor twee voltijdstages van zes maanden; één in de herfst/winter van 2023 en één in de lente/zomer van 2024, met als standplaats het hoofdkantoor van Una Europa in Brussel.

Voor wie?

Masterstudenten of promovendi die momenteel zijn ingeschreven bij een partneruniversiteit van Una Europa of die onlangs zijn afgestudeerd aan een partneruniversiteit van Una Europa.

Wat wordt er aangeboden?

Een kans op internationale werkervaring in het kader van een Belgische beroepsstageovereenkomst. GesSelecteerde kandidaten worden betaald via een BIS-contract. Ook kunnen zij in aanmerking komen voor ECTS-studiepunten en een Erasmus+-mobiliteitsbeurs (kandidaten worden verzocht bij hun eigen universiteiten na te gaan of zij in aanmerking komen voor een Erasmus+-mobiliteitsbeurs).

Verstuur je aanmelding

De aanmeldingsdeadline is op 1 mei 2023. Voor meer informatie, bekijk de Una Europa website.

Bezoek de website!