Sociaal, Onderzoek

Bezoek de LUGO Sustainability Day op 9 mei 2023

28 april 2023

Op 9 mei 2023 vindt in het Academiegebouw de Sustainability Day plaats van het Leiden University Green Office! Een dag vol interessante lezingen en activiteiten rondom het thema duurzaamheid.

De grenzen van onze planeet

Centraal dit jaar staan de zogenoemde negen 'planetary boundaries', de veiligheidsgrenzen van wat de aarde aankan. Daarvan zijn er inmiddels zes overschreden, wat dramatische gevolgen kan hebben voor het milieu, klimaat en leven op aarde.

Openingsspreker Prof.dr.ing. Jan Willem Erisman zal de middag openen. Je kunt van 14.00u tot 18.00u deelnemen aan simulation games, lezingen bezoeken en na het reguliere programma uiteraard napraten over dit belangrijke thema. Voor een uitgebreid overzicht van de activiteiten, zie het agenda-item.

Geef je op!

Om deel te nemen aan de LUGO Sustainability Day op 9 mei, moet je je eerst inschrijven. Dit kan snel via het inschrijfformulier, maar let op: vol=vol!

Schrijf je in!