Facilitair

Heropening Pieter de la Court en Willem Einthovengebouw

24 mei 2023

Het Pieter de la Court- en het Willem Einthovengebouw zijn vrijgegeven. Vanaf vandaag (woensdag 24 mei) kunnen de gebouwen weer in gebruik genomen worden. Medewerkers en studenten zijn dus weer van harte welkom!

Laat al gemaakte alternatieve afspraken doorgaan

Veel collega’s hebben al maatregelen genomen om vandaag op een andere manier door te kunnen werken. Het advies is om deze alternatieven vooral doorgang te laten vinden.

• Tentamens van woensdag vinden plaats in de Pieterskerk.
  • Docenten is gevraagd via Brightspace te communiceren met hun studenten over de bijzonderheden van hun colleges. Studenten hebben ook per mail hierover een bericht ontvangen.

Voor donderdag gaan we ervanuit dat de reguliere werkzaamheden weer in de gebouwen zullen plaatsvinden.

Technische opstartproblemen

Het kan zijn dat er hier of daar misschien nog wat technische opstartproblemen zijn.

Het faculteitsbestuur bedankt alle collega’s hartelijk die sinds gisterochtend hard hebben gewerkt om de ontruiming, reparaties en organisatie spoedig te laten verlopen. Alle collega’s en studenten: hartelijk dank voor jullie flexibiliteit.