Leiden Marathon op 13 en 14 mei

19 april 2023

Schrijf je nu in voor de 32e editie van de Leiden Marathon! De vorige edities waren een groot succes, dus hier wil jij zeker bij zijn. Op zaterdag 13 mei kun je meedoen aan één van de wandelafstanden, op zondag 14 mei kun jij je inschrijven voor de 5, 10, 21 of 42 km. Bekijk het volledige programma en het parcours.

Tijdens de Leiden Marathon zullen we vanuit de Universiteit en het Universitair Sportcentrum op zondag 14 mei aanwezig zijn op het Universiteit Leiden Meeting Point. Locatie: Tentendorp op de Garenmarkt. Dit is een verzamelplek voor medewerkers en studenten van de Universiteit Leiden. Kom dus nadat je je startnummer hebt opgehaald gezellig een praatje maken en haal je eigen goodiebag op met o.a. een runnershirt van de Leiden Marathon!

Het Universiteit Leiden Meeting Point is tot stand gekomen door middel van een samenwerking tussen Healthy University, de Leiden Marathon, de Universiteit Leiden en het Universitair Sportcentrum.