VACATURE: Studentassistent Juridisch PAO

24 mei 2023

Ben jij klantvriendelijk en help jij graag deelnemers en docenten tijdens bijeenkomsten? Ben jij representatief, niet bang voor eenvoudige technische handelingen en handig met het bewerken van documenten (MS Office, Adobe Acrobat en meer)? Dan zijn wij een goede match voor jou!

Met ingang van augustus 2023 zoeken wij nieuwe student-assistenten om onze huidige studentenpool te versterken. Wij werken met een kwartaal planning waarin je kunt aangeven wanneer je beschikbaar bent. Je werkt dus op tijden die in jouw studierooster passen. We gaan er wel vanuit dat je minimaal 1 dag of 2 dagdelen per week beschikbaar bent, met af en toe de avond tot 22.00 uur. De hoeveelheid werk is per week verschillend, uiteraard is dit afhankelijk van het aantal bijeenkomsten. Je zal worden ingewerkt door één van de huidige student-assistenten.

Volledige vacaturebeschrijving.

Het schrijven van een formele sollicitatiebrief is niet nodig, maar we ontvangen wel graag in een aantal zinnen jouw motivatie. We horen graag waarom jij geschikt bent voor deze functie.

Je motivatie kun je tot uiterlijk maandag 5 juni sturen aan pao@law.leidenuniv.nl t.a.v. Ans Kleijn.