Nomineer nu je favoriete docent voor de JSVO-onderwijsprijzen

28 juni 2023

Ieder jaar worden er tijdens de opening van het facultaire jaar twee JSVO-onderwijsprijzen uitgereikt: een voor de beste hoorcollegedocent en een voor de beste werkgroep docent. Alle studenten die aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid studeren kunnen tot en met 17 juli hun favoriete docent nomineren voor deze prijzen.

Sinds 2021 staan de prijzen in het kader van onderwijsinnovatie. Studenten van verschillende studieverenigingen geven aan welke hoorcollegedocent en welke werkgroepdocent zij afgelopen jaar het prettigst en innovatiefst vonden. De onderwijsprijzen worden jaarlijks uitgereikt door het Juridische Studieverenigingen Voorzitters Overleg (JSVO). De jury bestaat uit bestuursleden van de studieverenigingen, het student-lid van het onderwijsbestuur en de assessor van het faculteitsbestuur. Na contact met de genomineerden kiest de jury de winnaars.

Dus ben je een student en heb je afgelopen jaar les gehad van een goede docent die je graag in het zonnetje zou zetten, nomineer hen dan nu via deze link!