Vacature: Student-Assistent Onderwijs- en Onderzoeksbeleid

7 juni 2023

Afdeling Onderwijs- en Onderzoekbeleid

De afdeling O&O is onderdeel van het Faculteitsbureau van de FGGA en ondersteunt met haar diensten de instituten en opleidingen op het gebied van onderwijs en onderzoek.

De afdeling Onderwijs- en Onderzoeksbeleid is onderdeel van het Faculteitsbureau van de FGGA en ondersteunt met haar diensten de instituten en opleidingen op het gebied van onderwijs en onderzoek. Daarnaast zijn ook de student Career Services, het facultaire Honours Programma, het International Office, de Graduate School, en de Scriptiewerkplaats Den Haag Zuid-West binnen deze afdeling ondergebracht.

De werkzaamheden raken zowel de opleidingen en de organisatie ervan als het onderzoek en achterliggende processen (publicatiebeleid, subsidieadvies, promovendizaken, ethische toetsing, etc.) en dit betekent dat er veel contact is met bestuurders (wetenschappelijk directeuren, onderwijsdirecteuren, opleidingsdirecteuren) maar ook met instituutsmanagers, docenten en onderzoekers, en collega’s van andere afdelingen binnen het faculteitsbureau (Financiën, HR, Communicatie, Onderwijs Service Centre). De afdeling O&O bestaat uit 13 vaste medewerkers en 6 student-assistenten.

De werkzaamheden

Jij ondersteunt de beleidsmedewerkers op het gebied van Onderwijs en Onderzoek en krijgt zodoende de gelegenheid een kijkje te nemen achter de schermen: wat komt er allemaal bij kijken of studenten en wetenschappelijke staf onderwijs te geven en onderzoek te kunnen uitvoeren?

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

- de procesondersteuning m.b.t. de opleidingsjaarverslagen (onderwijsbeleid)

- het organiseren van bijeenkomsten voor promovendi (Graduate School)

- de ondersteuning bij processen, events en kleine projecten binnen het International   Office

- de procesondersteuning m.b.t. de online tool voor de Ethiek Commissie

- andere taken en projecten binnen de afdeling Onderwijs en Onderzoek

Profiel

Ben jij een gevorderde student bij FGGA en vind je werken in een universitaire omgeving interessant? Dan ben jij wellicht de persoon die we zoeken. Daarnaast:

• Ben je een betrokken en initiatiefrijke collega;
  • Kun je goed plannen en organiseren;
  • Ben je pro-actief en resultaatgericht;
  • Kun je goed procesmatig werken;
  • Heb je uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel in het Engels als in het Nederlands;
  • Heb je goede vaardigheden in Microsoft Office;

Wij bieden:

Plek voor 1 student-assistent voor max. 0,5 fte. Inhuur vindt plaats via het uitzendbureau JobMotion. Aanstelling is bij voorkeur vanaf 15 augustus 2023 tot 15 augustus 2024 (startdatum in overleg). Werktijden worden in overleg bepaald.

Op het Faculteitsbureau van FGGA wordt hybride gewerkt, met een minimum van 40% op locatie. Hiervoor is het nodig dat je een laptop/pc hebt met de mogelijkheid tot het doen van (video)calls. Het salaris is volgens de geldende inschaling student-assistenten (min. SA2 €2.402,- en max. SA4 €2.611,- bij een 38-urige werkweek).

Diversiteit

Diversiteit en inclusie zijn kernwaarden van de Universiteit Leiden. De Universiteit Leiden streeft ernaar een inclusieve gemeenschap te zijn waarin alle studenten en medewerkers zich gewaardeerd en gerespecteerd voelen en al hun mogelijkheden kunnen ontwikkelen. We verwelkomen diversiteit in ervaringen en perspectieven omdat zij ons onderwijs en onderzoek verrijken en versterken.

Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie en de procedure kun je per mail contact opnemen met Laura Kamsma, Teamleider/coordinator International Office, afdeling O&O, FGGA: l.c.a.kamsma@fgga.leidenuniv.nl.

Solliciteren

Sollicitaties vergezeld van een motivatiebrief en cv, kunnen tot en met 23 juni 2023 gestuurd worden naar: l.c.a.kamsma@fgga.leidenuniv.nl. Gesprekken vinden plaats in de week van 26 juni.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.