HR

Vacature: Student-assistent eLaw

17 juli 2023

Het Centrum voor Recht en Digitale Technologie (eLaw) vraagt een student-assistent met ingang van 1 september 2023 voor ondersteunende taken bij minor- en keuzevakken. De student-assistent zal organisatorische en logistieke ondersteuning bieden aan de vakcoördinatoren en de coördinatoren van de minoren.

Vereisten en voorwaarden

• Bij voorkeur masterstudent, anders minimaal derdejaars bachelorstudent

• Uitstekende communicatieve, sociale en collegiale vaardigheden

• Uitstekende beheersing van de Engelse taal

• Zelfstandige en initiatiefrijke werkhouding

• Aantoonbare organisatorische vaardigheden

• In staat om zelfstandig met ondersteunende IT-systemen te werken en nieuwe functionaliteiten te onderzoeken en implementeren.

• Ervaring met het faciliteren van hybride onderwijs is een pré.

• Let op: de student-assistent kan gedurende de werkzaamheden niet deelnemen aan de betreffende door eLaw aangeboden vakken (in het bijzonder Cyberlaw, de vakken in de minoren Internetrecht en AI and Society en Kind en Internet (Master Jeugdrecht)

• De aanstelling betreft 8 uur per week. Bij gebleken geschiktheid na een proeftijd van 2 maanden is de aanstelling in principe voor een periode van 12 maanden (september 2023 t/m augustus 2024)

• Salaris bij voltijds aanstelling (38 uur/week) ca. 2402 - 2611 bruto per maand (volgens schaal SA in UFO), afhankelijk van studiejaar.

Sollicitaties, voorzien van een korte motivatiebrief, een CV en cijferlijst dienen uiterlijk 25 augustus 2023 per e-mail te worden gericht aan Regina Noort, via elaw@law.leidenuniv.nl.
Uiterlijk 29 augustus horen kandidaten of ze uitgenodigd worden voor een gesprek.
De gesprekken vinden plaats op vrijdag 1 september.

Meer informatie over eLaw vind je op onze website.