Facilitair, Onderwijs, Sociaal

Word student lid binnen het Instituut Psychologie

14 september 2023

Mail je vragen: studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl

Binnen het Instituut voor Psychologie zijn wij momenteel actief op zoek naar enthousiaste studenten die ons team willen versterken. Hieronder vind je een overzicht van de huidige openstaande vacatures.

Voel je vrij om ons te mailen via studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl als je vragen hebt met betrekking tot een specifieke vacature of als je meer wil weten over het sollicitatieproces. We kijken uit naar je betrokkenheid!

Als Universiteit Leiden vinden wij het erg belangrijk dat de stem van onze studenten meetelt bij belangrijke beslissingen binnen ons onderwijs. Voor het collegejaar 2023-204  zijn we bij het Instituut Psychologie op zoek naar nieuwe studentvertegenwoordigers!

Solliciteer uiterlijk zondag 17 september 2023

Stuur je beknopte motivatiebrief naar studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl

Waarom zou je je opgeven?

Als lid van de opleidingscommissie houd je je met de volgende dingen bezig:

• Je bewaakt en verbetert de kwaliteit van het onderwijs
  • Je evalueert de vakken en adviseert over verbetering
  • Je doet ervaring op in het vertegenwoordigen van je achterban
  • Inzicht in opleidingsprocessen krijgen
  • Je kunt deelnemen aan werkgroepen over, van, voor onderwijs
  • Je ontmoet nieuwe docenten en medestudenten

Wat kun je van ons verwachten?

We zullen naar je luisteren, om advies zullen vragen en we gevraagd zowel als ongevraagd advies serieus zullen nemen. Daarnaast zullen we je uit waardering tegemoetkomen met financiële vergoeding aan het einde van het collegejaar en een persoonlijke trui van jouw opleidingscommissie.

Dus voel jij je verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw onderwijs? Denk je dat er zaken anders of beter kunnen binnen psychologie? Representeer je graag jouw medestudenten? Wil je een jaar lang extracurriculaire vaardigheden versterken en je CV een boost geven terwijl je je medestudenten helpt? Wacht dan niet langer en geef je op!

Hoe geef je je op?

Je kunt je opgeven door een mail te sturen met je studentnummer, welk jaar van je studie je zit, of je NL of IBP doet en een korte motivatie (max. 200 woorden) waarin je uitlegt waarom jij je kandidaat wil stellen naar Maartje Slot, studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl

Wil je eerst liever wat meer informatie? Het student-lid van het opleidingsbestuur, Maartje Slot, studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl

Solliciteer uiterlijk zondag 17 september 2023

Stuur je beknopte motivatiebrief naar studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl

Waarom zou je je opgeven?

Als lid van de opleidingscommissie houd je je met de volgende dingen bezig:

• Je bewaakt en verbetert de kwaliteit van het onderwijs
  • Je evalueert de vakken en adviseert over verbetering
  • Je doet ervaring op in het vertegenwoordigen van je achterban
  • Inzicht in opleidingsprocessen krijgen
  • Je kunt deelnemen aan werkgroepen over, van, voor onderwijs
  • Je ontmoet nieuwe docenten en medestudenten

Wat kun je van ons verwachten?

Hoe geef je je op?

At Leiden University, we consider it crucial that the voices of our students count in significant decisions within our education. For the academic year 2023-2024, we are looking for new student representatives at the Psychology Institute!

Apply before Wednesday 13 September 2023

Send your brief motivation letter to studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl

Why should you sign up?

As a member of the program committee, you'll be involved in the following aspects:

• You monitor and enhance the quality of education.
  • You evaluate courses and provide advice for improvement.
  • You gain experience in representing your fellow students.
  • You gain insight into educational processes.
  • You can participate in working groups related to education.
  • You meet new instructors and fellow students.

What can you expect from us?

You can expect from us that we will listen to you, ask for advice, and take both requested and unsolicited advice seriously. Additionally, we will show our appreciation by providing a financial compensation at the end of the academic year and a personal sweater from your program committee.

So, do you feel responsible for the quality of your education? Do you believe that there are areas within (y)our education that could improve or be different? Would you like to represent your fellow students? Do you want to strengthen your extracurricular skills for a year and give your CV a boost while assisting your fellow students? Don't wait any longer and sign up for the programme committee!

How do you sign up?

You can apply by sending an email with your student number, your track, and a brief motivation (max. 200 words) explaining why you wish to become a candidate, to the student member of the board of education, Maartje Slot, at studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl

Want to receive more information first? Email the student member of the board of education, Maartje Slot, at  studentlid-psy@FSW.leidenuniv.nl