Check bij entreehal KOG; regel tijdig je LU-Card!

29 augustus 2023

Vanaf de start van collegejaar 23/24 worden alle studenten en medewerkers gevraagd om hun LU-Card te laten zien bij de entree van het KOG.

Nog geen LU-Card?
Heb je als (nieuwe) student nog geen LU-Card in je bezit? Geen nood: je hebt tot en met uiterlijk woensdag 27 september de tijd om een LU-Card in je bezit te krijgen. Vanaf donderdag 28 september moet je ook als (nieuwe) student bij de entree je LU-Card kunnen laten zien. Tot die tijd kun je als student ook het volgende als toegangsbewijs laten zien bij de entree (op je telefoon):

• je rooster op de app Universiteit Leiden; of
  • de mail van het Onderwijs Informatie Centrum (OIC) met je tutorgroepnummer; of
  • de status van je inschrijving in Studielink. (Log alvast in voordat je het KOG ingaat).

Aanvragen
Als (nieuwe) student kun je jouw LU-Card online hier aanvragen. Houd wel rekening met een doorlooptijd van ongeveer twee weken. Dus vraag je LU-Card zo spoedig mogelijk aan, uiterlijk op 5 september. Voor ondersteuning bij vragen en problemen kun je contact opnemen met het LU-Card Steunpunt via 071 - 527 1212 of lu-card@leidenuniv.nl.

Neem ‘m mee!
Met deze maatregel hebben alleen bevoegden toegang tot het KOG. Zo zorgen we voor een veilige studeer- en werkomgeving voor iedereen. Om een soepele doorstroom bij de entreehal zoveel mogelijk te bevorderen, is fijn dat je bij de entree al klaarstaat met je toegangsbewijs.

Veel dank voor je medewerking!