Facilitair, Sociaal

Vacature: Student-assistent bij het Instituut voor Bouwrecht - 8 u p/w

23 augustus 2023

Het Instituut voor Bouwrecht zoekt een student-assistent voor één dag per week, bij voorkeur ben je langere tijd beschikbaar.

We zoeken naar een student Rechtsgeleerdheid, minimaal tweedejaars, met affiniteit met het bouwrecht. Daarnaast is het nodig dat je zelfstandig, proactief en enthousiast bent en beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

De werkzaamheden zijn divers en betreffen o.a.:

• ondersteuning bieden bij onderzoeksopdrachten
  • werkzaamheden t.b.v. de bibliotheek
  • werkzaamheden t.b.v. de IBR Tracker (waarin alle digitale uitgaven van het IBR zijn opgenomen)

Wie zijn wij?

Het Instituut voor Bouwrecht (IBR) is een onafhankelijk kenniscentrum op het gebied van publiek- en privaatrechtelijk bouwrecht.

Het Instituut voor Bouwrecht houdt zich bezig met:

• Het verrichten van wetenschappelijk onderzoek
  • het verzorgen van post academisch onderwijs
  • het uitgeven van publicaties op bouwrechtelijk gebied, zoals het Tijdschrift voor Bouwrecht, het digitaal actualiteiten magazine, boeken, scripties etc.
  • het in stand houden van een uitgebreide bibliotheek op bouwrechtelijk gebied (in ‘papieren’ en digitale vorm)
  • het verzorgen van het secretariaat van de Vereniging voor Bouwrecht, de Vereniging voor Bouwrecht-advocaten en van de European Society for Construction Law.

Vacaturebeschrijving