Vind je weg op de studentenwebsite!

22 augustus 2023

Welkom bij de Universiteit Leiden! Het is belangrijk om, naast je faculteit en opleiding, ook onze website te leren kennen. Hier vind je informatie over onder meer je studie, waar je met bepaalde vragen terecht kunt en alle faciliteiteiten en locaties van de universiteit.

Hieronder vind je een korte uitleg van de verschillende instellingen die het navigeren op de studentenwebsite voor jou het meest optimaal maken.

Selecteer je opleiding

Als je de website voor het eerst bezoekt, krijg je de keuze om je opleiding te selecteren of verder te gaan als gast.

• Als je je opleiding selecteert, zie je naast algemene informatie ook de informatie van jouw faculteit en opleiding.
  • Als je de website bezoekt als gast, zie je alleen algemene informatie.

De website onthoudt je voorkeur. Hierdoor hoef je je keuze niet opnieuw te maken als je vanaf hetzelfde apparaat opnieuw naar de website gaat.

Screenshot van pop up-scherm waarin je je opleiding kunt selecteren
Selecteer je opleiding om de voor jou relevante informatie te zien

Meer weten?

Zodra je je opleiding hebt ingesteld, kun je snel je weg vinden op de studentenwebsite. Wil je toch meer weten over de verschillende functionaliteiten?

Meer over de studentenwebsite

Vragen of opmerkingen?

We zijn benieuwd wat je vindt van de studentenwebsite. Vind je makkelijk de informatie die je zoekt? Zijn er dingen die beter kunnen? We horen het graag! Stuur je vraag of suggestie naar communicatie@sea.leidenuniv.nl.