Facilitair

Nieuwe Stilteruimte KOG klaar voor gebruik

27 september 2023

Het KOG heeft, naast een nieuwe kolfruimte, nu ook een nieuwe stilteruimte. Deze ruimte is een toevoeging aan de al bestaande EHBO-ruimte. Hiermee hoopt de faculteit haar medewerkers en studenten beter te faciliteren. De ruimte is bruikbaar voor personen die behoefte hebben aan  gebed, meditatie of yoga, en heeft als doel om een meer inclusieve omgeving te bieden gedurende de werk- of studiedag.

Routebeschrijving

De stilteruimte vind je op de begane grond, op de hoek waar de B- en C-gang elkaar kruisen. En heeft het nummer B0.42.

Gebruiksinstructies

De stilteruimte is beschikbaar voor iedereen zonder dat je van tevoren een reservering hoeft te maken. Er zal nog een schuifknopje aan de buitenkant van de deur worden gemonteerd om aan te geven dat de ruimte bezet is.

Opzoek naar de kolfruimte in het KOG? Zoals eerder gemeld, is deze ook onlangs vernieuwd. Hieronder vind je informatie over waar je deze kunt vinden.

Kolfruimte

De kolfruimte is ontworpen om privacy en comfort te waarborgen, zodat je je op je gemak kunt voelen tijdens het kolven. Er is hiervoor een comfortabele stoel, keukenblokje en koelkast aanwezig.

Routebeschrijving

De kolfruimte is te vinden als je op de 2e verdieping van de C-gang de trap omhoog neemt.

Gebruiksinstructies:

Naast de deur van de kolfruimte bevindt zich een sleutelkluisje waarin de toegangssleutel wordt bewaard. De code om het kluisje te openen is verkrijgbaar bij de receptie of Servicedesk.

Facilitaire ruimtes Sterrewacht

De Sterrewacht heeft een gecombineerde kolf- en stilteruimte. Deze bevindt zich in de C105. Hiervoor kan de sleutel opgehaald worden bij de portier van de Sterrewacht.

Facilitaire ruimtes gebouwen Den Haag

In Wijnhaven is de EHBO/ kolfruimte in ruimte 4.26. Deze ruimte is via de lift met de LU kaart te bereiken. Wijnhaven heeft ook een stilte ruimte. Deze is te vinden op de 3de etage in ruimte 3.40 en te bereiken zonder LU kaart.

In de Schouwburgstraat is een EHBO/ kolfruimte op de 4de etage aan de A-zijde. De sleutel kan bij de receptie worden opgehaald.

Mocht je nog vragen hebben over de faciliteiten of suggesties willen delen, neem dan gerust contact op met Alexander van Drooge. We staan altijd open voor feedback en streven ernaar om de ervaring van onze studenten en medewerkers te verbeteren.