Save the date: Bachelor diploma-uitreiking 25 en 26 oktober

15 september 2023

Voor geslaagden van de Bacheloropleidingen aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid!

Gefeliciteerd met het behalen van je bachelordiploma! We vieren dit heugelijke feit in het Academiegebouw op woensdag 25 oktober en in het Kamerlingh Onnes Gebouw op donderdag 26 oktober 2023.

Kijk op de agendaberichten op welke datum en locatie jouw viering is!

Bachelor diploma-uitreiking notarieel recht en fiscaal recht
Bachelor diploma-uitreiking criminologie en rechtsgeleerdheid

Viering
Het is een feestelijke bijeenkomst waarbij we de geslaagden van jouw opleiding bij elkaar zien onder het genot van een hapje en drankje. Je ontvangt hiervoor binnenkort een e-mailbericht waarin jouw inlooptijd staat vermeld en de link naar het registreren van jouw komst en het aantal personen dat je meeneemt (maximaal 2).

Deze uitreiking is bedoeld voor alle bachelor fiscaal recht, notarieel recht en criminologie geslaagden met examendatum september 2022 t/m augustus 2023 en voor alle bachelor rechtsgeleerdheid geslaagden met examendatum september 2022 t/m juli 2023. Belangrijk is dat je op je afstudeerformulier hebt aangegeven dat je bij de uitreiking aanwezig wilt zijn.

Let op: neem een geldig legitimatiebewijs (rijbewijs, ID-kaart of paspoort) mee voor het ophalen van je diploma!