Informatiebijeenkomsten Honours Governance and Global Affairs

21 november 2023

Wist je dat onze faculteit een kleinschalig Engelstalig programma aanbiedt met de omvang van een minor? Het 30 EC Honours programma start in februari van je eerste jaar en eindigt aan het eind van je derde jaar. Wil je meer weten over dit programma?

In november organiseren we twee informatiebijeenkomsten in Wijnhaven voor Bestuurskunde en Security Studies studenten met daarna de mogelijkheid om je aan te melden.

Over het Honours programma

De huidige maatschappelijke uitdagingen vereisen nieuwe denkers, potentiële leidende experts en publieke leiders om crises op mondiaal en lokaal niveau op te lossen. Dit Honours programma heeft als doel studenten voor te lichten over hoe actuele (wicked) problemen zich afspelen tussen overheid, wetenschap en samenleving en hen de vaardigheden te geven om sommige van deze kwesties zowel theoretisch als praktisch aan te pakken.

Het programma leert je vaardigheden, zoals multilaterale onderhandelingen, en je krijgt verdiepende vakken over mondiale veiligheid, bestuur en rechtvaardigheid & gelijkheid.

Studielast en kosten

De studielast naast je bachelor is ongeveer 6 uur per week, de colleges zijn voornamelijk 's avonds, vrijdagmiddag of in het weekend.
Het programma is gratis.

Iets voor jou?

Het honoursprogramma Governance and Global Affairs is speciaal gemaakt voor studenten die zichzelf niet als honoursstudent beschouwen.
Je moet bereid zijn om nieuwe vaardigheden te leren, en nieuwsgierig zijn om je eigen studie te verbreden.
Dus als je twijfelt of je ons programma aankunt, meld je dan aan voor een van onze bijeenkomsten via dit formulier en ontdek of ons programma iets voor jou is.