Onderwijs, Sociaal

Meld je nu aan voor de International Experience Week: 9-13 oktober

21 september 2023

Ben jij een Nederlandse student die ervan droomt om in het buitenland te studeren terwijl je jezelf onderdompelt in verschillende culturen? Of ben je misschien een internationale student aan de Universiteit Leiden die nieuwe avonturen zoekt? Neem deel aan het event en win een beurs van €250 die je voor je internationale leerervaring kan gebruiken.

• Wanneer: 9 - 13 oktober 2023, voornamelijk tussen 16.00-21.00.
  • Waar: meeste sessies en live events in het Kamerlingh Onnes Gebouw, sommige in je eigen faculteitsgebouw en online.
  • Wat: Leer meer over het internationaliseren van je studie door naar het buitenland te gaan of verken wat Universiteit Leiden jou kan bieden als internationale student.

Sessies en netwerkmogelijkheden

Er zijn zowel sessies (op locatie en online) als live netwerkmogelijkheden waarbij onderwerpen aan bod komen, zoals:

• Kick-Off Meet & Greet voor alle studenten (geïnteresseerd in een buitenlandverblijf, op uitwisseling zijn geweest & huidige internationale studenten die op dit moment in Leiden studeren).
  • Uitwisselingskansen binnen en buiten Europa.
  • Het voorbereiden van je buitenlandverblijf (financiën, planning, etc.)
  • Wat biedt Universiteit Leiden haar internationale studenten?
  • Informatie voor ouders of verzorgers van studenten die naar het buitenland willen gaan.

Meer informatie en aanmelden

Vooraf registreren is vereist, dus mis het niet!

International Experience Week