Sociaal

Student Well-being Week, 13 t/m 17 november: programma bekend

12 oktober 2023

Gratis workshops, sportlessen en andere activiteiten

De universiteit helpt je graag mentaal en fysiek gezond te blijven. Daarom organiseren we, in samenwerking met studenten en partners, van 13 tot en met 17 november 2023 de Well-being Week. Een week vol activiteiten om te ontspannen, jezelf te ontwikkelen en medestudenten te ontmoeten.

Het programma

Met meer dan 30 activiteiten is het programma divers en uitdagend. Tijdens de Student Well-being Week heb je de mogelijkheid nieuwe dingen uit te proberen en kun je inhoudelijke workshops volgen over onderwerpen als time-management, carrièrrestres, mentale gezondheid en (communiceren over je) persoonlijke grenzen. Kom helemaal tot rust tijdens een klankreis of meditatiesessie, of kies juist voor een actieve bezigheid zoals een (outdoor) bootcamp of boulderen, er is voor ieder wat wils.

Doe mee!

Bekijk het volledige programma en meld je snel aan voor één of meerdere activiteiten.

Student Well-being Week programma