Support groups crisis Israël-Gaza

27 oktober 2023

Als pilot biedt de Universiteit Leiden tijdelijk speciale support groups aan voor studenten die getroffen zijn door de aanhoudende crisis in Israël-Gaza.

Waar gaat de support group over?

Het is onze bedoeling om een ​​veilige ruimte te creëren voor getroffen studentengemeenschappen om emotionele problemen te verwerken en nuttige coping-strategieën te leren onder begeleiding van een getrainde psycholoog.

Voor wie?

Als je een student aan de Universiteit Leiden bent die persoonlijk is getroffen door de Israël-Gaza-crisis, ben je van harte welkom. We kunnen verschillende groepen organiseren op basis van de voorkeuren van de studentengemeenschappen.

Hoeveel mensen kunnen meedoen en voor hoe lang?

In eerste instantie organiseren we 4 groepssessies die plaats bieden aan maximaal 12 personen per groep. Je kunt deelnemen aan slechts één sessie of aan alle sessies.

De voertaal van de groepen is Engels

Meer informatie en aanmelden

Support groups crisis Israël-Gaza