HR

Vacature Moot Court-videotrainers (student-assistenten)

9 oktober 2023

De afdeling Moot Court van de Faculteit Rechtsgeleerdheid zoekt

Moot Court-videotrainers (student-assistenten)
Vacaturenummer: 14165

Werkzaamheden
Kun jij goed studenten motiveren? Heb je pleitervaring? Ben je handig met onlinevergadersystemen en met de camera? Voor het vak Moot Court Bachelor Rechtsgeleerdheid zoeken we enthousiaste en betrokken studenten voor de functie van student-assistent ten behoeve van de videotrainingen.

Het vak Moot Court Bachelor Rechtsgeleerdheid begint 1 maart 2024 en duurt tot en met 5 juni 2024 (week 9 tot en met week 23).

Profiel
Studenten die het vak Moot Court te Leiden met goed gevolg hebben afgerond komen in aanmerking.
Van 26 t/m 28 februari 2024 vinden de Train-de-Trainers-dagen plaats. Je kunt alleen solliciteren als je deze drie dagen volledig beschikbaar bent (af en toe weg voor een werkgroep of college is geen probleem). Ook tijdens de pleitdagen van 28 mei t/m 5 juni 2024 wordt er vanzelfsprekend op je gerekend. Met examens in die periode wordt rekening gehouden.

Beschrijving organisatie
De Faculteit der Rechtsgeleerdheid is gevestigd in Leiden en Den Haag en is met ruim 6500 studenten en ongeveer 1000 medewerkers een van de grootste faculteiten van Nederland. De faculteit richt zich op innovatief multidisciplinair onderzoek en een steeds vernieuwend onderwijsaanbod aan de hand van maatschappelijke vraagstukken. Onze faculteit is groot genoeg om nationaal en internationaal het verschil te maken en klein genoeg om persoonlijk onderwijs te bieden. Zo leveren we dagelijks een bijdrage aan een veilige en duurzame wereld. Impact met recht! Zie voor meer informatie: www.universiteitleiden.nl/rechtsgeleerdheid/.

Wij bieden
Je treedt in dienst bij uitzendbureau Jobmotion. Het betreft een tijdelijk dienstverband voor 6 a 7 uur per week voor de duur van 3,5 maand. Het salaris bedraagt, afhankelijk van je studiejaar, minimaal € 2.618,- en maximaal € 2.846,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (schaal SA).

Diversiteit
Het bevorderen van een inclusieve gemeenschap staat centraal in de waarden en visie van de Universiteit Leiden. De Universiteit Leiden streeft ernaar om een inclusieve gemeenschap te worden die alle studenten en medewerkers in staat stelt om zich gewaardeerd en gerespecteerd te voelen en zich volop te ontplooien. Diversiteit in ervaringen en perspectieven verrijkt ons onderwijs en versterkt ons onderzoek. Onderwijs en onderzoek van hoge kwaliteit is inclusief.

Informatie
Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij het secretariaat van Moot Court:
Sylvia Starrenburg en Liselotte Kleine via email mootcourt@law.leidenuniv.nl.

Solliciteren
Je kunt uitsluitend solliciteren via ons online sollicitatiesysteem. Sollicitaties vergezeld van een motivatiebrief, cv met recente pasfoto en een gewaarmerkte cijferlijst (OIC) kunnen tot en met 19 november 2023 ingezonden worden ter attentie van mw. prof. mr. C.G. Breedveld-de Voogd. De sollicitatiegesprekken staan gepland voor week 2 in 2024.