Sociaal

De Uni-Life app heeft een update vol nieuwe functies

28 november 2023

Goed nieuws voor de gebruikers van de Uni-Life app! Recent is de app geüpdate met een aantal gloednieuwe functies. Lees hieronder wat de nieuwe functies zijn en – voor aankomende gebruikers – wat je allemaal kunt doen met deze must-have voor studenten.

Wat is de Uni-Life app?

De Uni-Life app is ontwikkeld in samenwerking met de Universiteit Leiden en is ontworpen om jou de best mogelijke studentenlevenservaring te bieden. Met Uni-Life kun je:

• Toegang krijgen tot een uitgebreide kalender met campusevenementen, sociale bijeenkomsten en activiteiten
  • Diverse studentenverenigingen en communities ontdekken
  • Spannende initiatieven ontdekken die aansluiten bij jouw interesses
  • Nieuwe vrienden vinden via meet-ups en buddies
  • Chatten met andere nieuwe studenten

En nog veel meer functies! Je kunt hem downloaden in de App Store of Play Store (Android).

Nieuw: in-app chats!

In de nieuwe update introduceren we de in-app-chats. Deze functie geeft jou de kans in gesprek te gaan over van alles: van sport tot talen tot hobby's, je wordt ondergedompeld in boeiende discussies. Zo leer je nieuwe mensen kennen met jouw interesses, maak je vrienden binnen en buiten de campus en kun je makkelijk ontmoetingen in het echte leven organiseren.

Jouw startpagina is gepersonaliseerd

Ook nieuw is de gepersonaliseerde startpagina. Elke student is uniek, waardoor elke student een eigen overzicht krijgt op basis van de eigen interesses en voorkeuren. Evenementen en inhoud die voor jou belangrijk zijn, worden zo makkelijker vindbaar en toegankelijk.

Een tabblad voor evenementen

Naast een gepersonaliseerde pagina is ook het nieuwe evenemententablad handig om evenementen in de buurt te kunnen vinden. Je vindt meteen een breed scala aan evenementen waar je moeiteloos doorheen scrollt!

Je kunt deze onmisbare toevoeging aan jouw studentenervaring gratis downloaden via onderstaande knoppen voor jouw besturingssysteem. We kunnen niet wachten om je te zien op de app en de aankomende evenementen!

Uni-Life - App Store (Apple)

Uni-Life - Play Store (Android)