Meld je aan voor de Avond van Cleveringa

20 november 2023

Woensdag 29 november vindt de jaarlijkse Avond van Cleveringa plaats. Een jaarlijks evenement op de Universiteit Leiden, georganiseerd door het Leids Universitair Fonds (LUF). De sprekers van dit jaar zijn:

• Raki Ap, rijksambtenaar Ministerie van Binnenlandse Zaken & Koninkrijksrelaties
  • Boris Dittrich, senator voor D66
  • Alerk Ablikim, student Global Philosophy & activist Free Uyghur
  • Pieter Slaman, dagvoorzitter & universiteitshistoricus

Dit jaar is het thema vrijheid en onderdrukking. De sprekers zullen in gesprek gaan over hoe onderdrukking in verschillende contexten vrijheid kan beperken en wat mogelijke oplossingen hiervoor zijn. De Avond van Cleveringa vindt plaats in het Groot Auditorium van het Academiegebouw, waar professor Cleveringa zelf ook zijn redevoering heeft gehouden.

Bekijk voor de volledige toelichting op het programma en de sprekers in het agendabericht van de Avond van Cleveringa.

Aanmelden

Om de avond bij te kunnen wonen is het nodig om je aan te melden. Dat kan via onderstaand formulier.

Aanmelden Avond van Cleveringa