Stemmen op de universiteit? Hier kun je op 22 november terecht

13 november 2023

Op woensdag 22 november 2023 mag je stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen. Wil je als Leidenaar stemmen in een van de universiteitsgebouwen? Dat kan in het Academiegebouw aan het Rapenburg. Bevind je je op het Leiden Bio Science Park? Dan kun je dit jaar ook stemmen op de campus van Hogeschool Leiden.

Andere locaties waar je in Leiden terechtkunt zijn het Centraal Station, het Stadskantoor, de Hooglandse kerk en het Stadhuis. Wil je het stemmen combineren met een museumbezoek? Ga dan naar Museum de Lakenhal of het Rijksmuseum van Oudheden.

De stembureaus in Leiden zijn open van 7:30 tot 21:00 uur.

Stemmen in Den Haag

Werk je op de campus in Den Haag? Daar kun je op 22 november onder meer stemmen bij Amare of het Stadhuis. Ook in Den Haag zijn de stembureaus geopend van 7.30 tot 21.00 uur. Ben je een vroege vogel? Het bureau op Den Haag Centraal Station opent een uurtje eerder, om 6.30 uur.

Alle stembureaus in Den Haag