Onderwijs, HR

Vacature: student-assistent Pre-University College Den Haag (8 uur per week)

15 november 2023

Wil jij graag ervaring opdoen met de praktische organisatie van onderwijs? Vind je het leuk om bezig te zijn met gemotiveerde vwo’ers die een uitdaging zoeken? Dan zijn we op zoek naar jou!

Dit ga je doen

Je neemt taken rondom de organisatie van PRE Den Haag op je. Deze taken variëren per week, afhankelijk van wat er op dat moment nodig is. Regelmatig terugkerende taken zijn:

• Administratieve werkzaamheden zoals het notuleren bij overleggen, klaarzetten van mails en formulieren, en het updaten van syllabi en handleidingen;
  • Klaarmaken en up-to-date houden van het online registratiesysteem, de website en andere online omgevingen zoals Brightspace;
  • Praktische ondersteuning bieden aan de onderwijscoördinator zoals opdrachten beoordelen en bijhouden van de studentenadministratie;
  • Afwisselend beschikbaar zijn op de donderdag op de Campus Den Haag ter ondersteuning van docenten en PRE-studenten.

In het team van PRE ondersteun je de onderwijscoördinator van PRE Den Haag en werk je soms samen met de student-assistenten bij het zusterprogramma PRE Leiden. Je werkt afwisselend op de Oude Sterrewacht of op Campus Den Haag en bent onderdeel van het Honours Academy-team bestaande uit ongeveer 25 medewerkers.

Dit breng je mee

We zoeken een initiatiefrijk organisatietalent ter versterking van het team. Je gaat voortvarend en nauwkeurig te werk, denkt mee over het verbeteren van processen en weet goed prioriteiten te stellen in drukke periodes. Je bent:

• Bachelor- of masterstudent aan de Universiteit Leiden;
  • Beschikbaar voor 1-2 dagdelen per week (tussen maandag-donderdag tijdens kantooruren);
  • Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands en Engels;
  • Een ster in Excel en je houdt van onderzoekjes doen;

Het is een pré als je eerstegeneratiestudent bent, affiniteit hebt met maatschappelijke impact en kunt meedenken over inclusief onderwijs. We verwelkomen diversiteit in ervaring en perspectieven omdat dit ons onderwijs en onze organisatie verrijkt en versterkt.

Honours Academy

Je komt te werken bij dé onderwijsproeftuin van de Universiteit Leiden. Aan de Honours Academy volgen vwo-scholieren, bachelor- en masterstudenten extra onderwijs naast hun reguliere studie.

Pre-University College Den Haag is bedoeld voor vwo-scholieren uit de regio Den Haag. Het onderwijsaanbod sluit nauw aan op thema’s die te maken hebben met de Hofstad als nationaal en internationaal centrum van vrede, veiligheid, recht, cultuur en bestuur. Meer informatie lees je op Pre-University College Den Haag.

Aanstelling

• Je krijgt een aanstelling als student-assistent via JobMotion, het interne detacheringbureau van de Universiteit Leiden;
  • In overleg bepalen we je werkdagen (maandag-donderdag) en aantal uren (8 uur) per week;
  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van je studiejaar, minimaal €14,59 bruto per uur en maximaal €15,86 bruto per uur.

Solliciteren

Stuur je motivatie en cv vóór 3 december 2023 naar predenhaag@ha.leidenuniv.nl. Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Miyuki Kerkhof (Onderwijscoördinator), ook via predenhaag@ha.leidenuniv.nl.

Gesprekken vinden plaats op woensdag 6 december.