Winter Weken 19 december t/m 2 januari: programma bekend

17 november 2023

De feestdagen staan voor de deur en we hebben iets bijzonders voor jullie gepland! Van 19 december tot en met 2 januari organiseert Universiteit Leiden de Winter Weken, een reeks evenementen waarbij ontmoeting en plezier centraal staan. Of je nu op zoek bent naar gezellige dingen om te doen of niet naar huis kunt tijdens de winterbreak, het Winter Weken programma biedt diverse leuke én gratis activiteiten.

Het programma

Schrijf jij je in voor een creative writing workshop, schaatsles of fotografiewandeling? Je kunt ook samen met anderen gaan boulderen, kerstliedjes zingen of ontspannen tijdens een gezamenlijke lunch. Gebruik de vakantie om het sportaanbod te ontdekken of start het nieuwe jaar goed met een zen cursus.

Doe mee!

Bekijk het volledige programma en meld je snel aan voor één of meerdere activiteiten.

Winter weken programma