14 december laatste sessie over Studeren in het Buitenland!

6 december 2023

Denk je erover om volgend academisch jaar (september-december 2024 / januari-juni 2025) een semester te studeren aan een buitenlandse universiteit? Twijfel je nog? Heb je vragen?

Donderdag 14 december van 10:00-12:00 uur zitten wij voor je klaar in de Global Lounge.

We vertellen je alles over de mogelijkheden en de prachtige bestemmingen binnen èn buiten de EU!

Ook is er ruime gelegenheid tot het stellen van al je vragen.

Check onze bestemmingen via de website:

de wereldkaart en de verslagen van studenten

Weet je al wat je wilt?

Tot 15 januari 2024, 23:59 uur kun je je via uSis aanmelden voor de selectie.

•             Zorg ervoor dat je aan alle eisen voldoet! (check ook op eventuele extra vereisten van sommige universiteiten).

•             Dien je aanvraag in volgens de instructies op de website (selecteer het tabblad Rechtsgeleerdheid). Je motivatie mag in het Nederlands en maximaal 500 woorden in totaal lang zijn. Vergeet niet ook je CV en bewijs van taalvaardigheid te uploaden. Niet complete aanmeldingen worden NIET in behandeling genomen.

• Bedenk van te voren of een uitwisseling past binnen je studieplanning en/of budget.
  • Deadline 15 januari 23.59 uur aanstaande.

Grijp je kans en solliciteer! Er zijn zo veel mooie, spannende en interessante bestemmingen beschikbaar.

Bekijk de website goed. Heb je dan nog vragen, mail dan naar outgoingexchange@law.leidenuniv.nl