Afronding werkzaamheden in fase 2A Gorlaeus Gebouw

5 december 2023

De werkzaamheden voor fase 2A in het Gorlaeus Gebouw gaan de laatste fase in! Nog een paar maanden en de eerste afdelingen gaan verhuizen!

Er is de afgelopen tijd hard gewerkt. Veel ruimten in het nieuwe gebouw zien er al prachtig uit (zie onderstaand de eerste beelden). Zo is het meubilair geplaatst, de pantry’s, de receptiebalie en verschillende vaste banken. Ook zijn de werkzaamheden aan het Rosalind Franklinplein (campusplein) en aan de fietsenstalling gestart.

Wat staat er komende periode op de planning?

Nu we de laatste fase ingaan van de werkzaamheden tot aan de eerste verhuizing in maart, staan er nog verschillende zaken op stapel. Deze maand wordt bijvoorbeeld gestart met het plaatsen van alle audio- en videomiddelen en de krijtborden in de onderwijszalen.

Volg alle ontwikkelingen

Nu alles met betrekking tot de nieuwbouw in een stroomversnelling komt, zullen we jou regelmatig op de hoogte houden van alle laatste ontwikkelingen. Houd de facultaire nieuwsbrief goed in de gaten!

Meer weten over het nieuwe gebouw? Kijk dan hier. Heb je vragen? Stuur dan een e-mail naar: gorlaeus_fase2a@science.leidenuniv.nl.