Learning My Way: Investeer in je toekomst, investeer in jezelf!

12 maart 2024

Bijna klaar met je bachelor of masteropleiding en vraag je je af: wat nu? Twijfelend over je vervolgopleiding of werk? Wat past eigenlijk het best bij jouw interesses en gedroomde toekomst? Ontdek dit én meer tijdens de gratis cursus Learning My Way!

Wat is Learning My Way?

Van 16 april tot 25 april 2024 organiseert de rechtenfaculteit de lentecursus Learning My Way. Dit is een wetenschappelijk gefundeerd coachingstraject met o.a workshops, waarin je meer inzicht krijgt in je eigen drijfveren en kwaliteiten. Je leert hoe je gemakkelijker keuzes maakt rond jouw eigen ontwikkeling en koers.

Wat levert het je op?

• Meer inzicht in jezelf: je drijfveren, kwaliteiten en beperkende overtuigingen;
  • Makkelijker keuzes leren maken over je eigen ontwikkeling (studie, extra curriculaire activiteiten, arbeidsmarkt);
  • Persoonlijke handvatten bij het vinden van jouw gewenste toekomstpad.
  • Na afronding ontvang je een officieel certificaat dat je op je CV kunt vermelden als persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Voor wie is het traject?

Nieuwsgierig geworden naar je (verborgen) talenten en drijfveren? De cursus is bedoeld voor alle Nederlandstalige bachelor en masterstudenten FdR: of je nu al enigszins een plan hebt voor de toekomst of juist nog niet zo goed weet wat je wilt. Persoonlijke groei is voor iedereen waardevol!

Hoe ziet het programma eruit?

De cursus duurt in totaal 20 uur, vindt plaats in Leiden en het programma is als volgt:

• Dinsdag 16 april 13:00 - 17:00 uur:  wat zijn jouw competenties?
  • Vrijdag 19 april 13:00 - 17:00 uur:  Talenten en valkuilen
  • Maandag 22 april 18:00 – 21:00:  Alumni Speeddate
  • Woensdag 24 april tussen 11:00 – 17:00 uur: Persoonlijke gesprekken
  • Donderdag 25 april 13:00 – 17:00:  Niet alleen denken, maar ook doen!

​​​​​​​Investeren in jezelf doe je zo!

Studenten die je voorgingen tijdens de vijf eerdere edities van Learning My Way beoordeelden de cursus met een gemiddeld rapportcijfer van 8.5! Aanmelden kan tot uiterlijk 8 april 2024. Er is plek voor maximaal 35 deelnemers, dus wees er snel bij.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of
Learning my way