Is een master Financieel Recht wat voor jou?

15 januari 2024

Wil jij weten hoe de beursgang van een grote onderneming in zijn werk gaat? Of je de uitgever van obligaties aansprakelijk kan stellen als de obligaties minder duurzaam blijken dan geadverteerd? Kom dan naar het alumnipanel van de master financieel recht tijdens de Master Open Dag op 16 februari 2024!

Financieel recht is een mix van verschillende rechtsgebieden en speelt een rol in vele actuele discussies - van de plannen van de Europese Centrale Bank voor een digitale euro tot het reguleren van de financiële markt om het risico op een financiële crisis te beperken. Je doet hierdoor een brede juridische kennis op. Bovendien kent de financiële praktijk geen grenzen: in deze opleiding staan de internationale aspecten van het financieel recht centraal.

Tijdens de paneldiscussie zullen vier alumni (werkzaam bij Allen & Overy, De Nederlandsche Bank, NautaDutilh en het Ministerie van Financiën) van de master financieel recht jullie vertellen over hun ervaringen tijdens deze master en hoe de master hen in hun diverse carrièrepaden heeft geholpen. Hierdoor krijg je een goed beeld van verschillende kanten van het financieel recht en je carrièremogelijkheden na afronding van deze master. Na afloop zal er ruimte zijn om de alumni en docenten van de master financieel recht vragen te stellen over hun ervaringen en het studieprogramma.

Meld je nu aan voor deze presentatie van Financieel Recht tijdens de Master Open Dag op 16 februari.

Student Sam vertelt over Financieel Recht

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of