Facilitair

Kolfruimte reserveren

15 januari 2024

De vraag om de kolfruimte te gebruiken op onze faculteit overstijgt op momenten het aanbod van de ene kolfruimte die we hebben. Om te voorkomen dat je in de rij moet staan of niet binnen kunt wanneer je gepland had om te kolfen werken we vanaf heden met een reserveringssysteem.

Stappenplan reserveren

1. In Outlook kun je de kolfruimte reserveren door in de agenda te klikken op Nieuwe gebeurtenis. Vervolgens geef je een titel en een begin en eindtijd en een datum op.
  2. Als je daarna klikt op Locatie krijg je alle locaties te zien die je via Outlook kunt reserveren.
  3. Typ vervolgens LAW, klik ‘Enter’ en je ziet de lijst met beschikbarre ruimtes. Daarbij zie je ook ruimte C3.24 Kolfruimte KOG staan.
  4. Selecteer deze en bevestig met OK.
  5. Je krijgt daarna een automatisch gegenereerde mail met de acceptatie van je reservering. Mocht de ruimte al door iemand anders zijn gereserveerd dan staat in deze mail dat de reservering niet is geaccepteerd en kun je het op een ander tijdstip proberen.

Zie ook het visuele overzicht van het stappenplan.