Facilitair

Printers worden vervangen op alle locaties tussen 15 januari en 16 februari

15 januari 2024

Op alle locaties van de Universiteit Leiden worden de huidige circa 270 printers vervangen. Dit gebeurt in de periode van 15 januari tot en met 16 februari. Totdat de nieuwe printer geplaatst is, kun je van de oude printer gebruikmaken.

Belangrijk om te weten

• Het omwisselen neemt weinig tijd in beslag.
  • De losse paal of beugel waar je tot nu toe je LU-Card op legde om de printer te ontgrendelen, zal bij de nieuwe printers verdwijnen. Je kunt dan je LU-Card op de printer zelf leggen voor de ontgrendeling.
  • Voor BYOD (Bring Your Own Device) kun je nog steeds van webprint gebruikmaken.
  • Tegoed opladen gebeurt nog steeds via webprint of via een van de PinPoint locaties. Je behoudt je huidige tegoed.
  • Om veiligheidsredenen is het niet langer mogelijk om af te drukken via de USB-poorten op de printers.

Meer informatie

Raadpleeg de pagina Printen en kopiëren voor meer informatie over printen, kopiëren en printtegoed. Vragen over de nieuwe printers? Stuur een mail naar helpdesk-multifunctionals@UFB.leidenuniv.nl